Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ulicy Zamojskiej w Tomaszowie Lubelskim

DZ.171.ZAK.4.2021

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych

 

Zamawiający:

Miasto Tomaszów Lubelski

Miejski Zarząd Dróg

ul. Piotra Ściegiennego 57; 22-600 Tomaszów Lubelski

NIP 921-198-17-49, tel. 84 664 27 35, e-mail: mzd@mzdtomaszow.pl

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:

„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ulicy Zamojskiej w Tomaszowie Lubelskim”.

Rodzaj zamówienia: usługa

I. Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ulicy Zamojskiej w Tomaszowie Lubelskim. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie kolumbarium składającego się z około 200 nisz urnowych. Nisze na 2 i 3 (4) urny, prefabrykowane, obłożone kamieniem naturalnym ze zdejmowanymi tablicami, u podnóża zespołu nisz cokół do ustawiania zniczy i kwiatów. Ściana urnowa winna posiadać trzy lub cztery rzędy nisz. Ściana urnowa może być obustronnie wyposażona w nisze. Ilość ścian i nisz będzie uzależniona od koncepcji. Płyty maskujące nisze winny być wykonane, np. z granitu gr. 2cm w jednolitym kolorze montowane w taki sposób, aby nie mogły zdjąć ich osoby postronne. Płyta górna wierzchnia zabezpieczona przed wpływem opadów atmosferycznych.

Kolumbarium należy zaprojektować na zaznaczonym terenie zgodnie z załączoną mapą.

Projekt kolumbarium należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 roku w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków.

2. Szczegółowy zakres opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje:

a) projekt budowlano-wykonawczy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w ilości pięciu (5) egzemplarzy w formie pisemnej oraz jednym (1) egzemplarzu w formie elektronicznej w formacie PDF,

zakres i stopień dokładności projektu wykonawczego musi być wystarczający do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz przygotowania oferty przez wykonawcę robót,

b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w ilości pięciu (5) egzemplarzy w formie pisemnej oraz jednym (1) egzemplarzu w formie elektronicznej w formacie PDF,

c) przedmiary robót w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w ilości pięciu (5) egzemplarzy w formie pisemnej oraz jednym (1) egzemplarzu w formie elektronicznej w formacie Adobe Reader (*.pdf) oraz w rozszerzeniu edytowalnym (*.ath),

d) kosztorys inwestorski w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym w ilości jednego (1) egzemplarza w formie pisemnej oraz jednego (1) egzemplarza w formie elektronicznej w formacie Adobe Reader (*.pdf) oraz rozszerzeniu edytowalnym (*.ath),

e) kosztorysy nakładcze w ilości pięciu (5) egzemplarzy w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej, tj. w formacie Adobe Acrobat Reader (*.pdf) oraz w rozszerzeniu edytowalnym (*.ath),

f) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 1b) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane w ilości pięciu (5) egzemplarzy w formie pisemnej oraz jeden (1) egzemplarz w formie elektronicznej w formacie PDF.

3. Wykonawca wykona projekt budowlano-wykonawczy na podstawie ustaleń z Zamawiającym po dokonaniu wizji lokalnej.

4. Projekt musi być poprzedzony koncepcją z wizualizacją, która będzie po zatwierdzeniu podstawą do rozpoczęcia prac projektowych.

5. Wykonawca zastosuje w projekcie rozwiązania standardowe skutkujące optymalizacją kosztów.

6. W związku z tym, że opracowania stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia będą stanowiły opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca wykona je zgodnie z art. 99 – 103 Ustawy Prawo zamówień publicznych pod rygorem odmowy dokonania odbioru przez Zamawiającego.

7. W przypadku zaproponowania przez wykonawcę robót budowlanych w ofercie przetargowej, materiałów lub urządzeń „równoważnych” tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w zamawianej dokumentacji projektowej – Wykonawca zobowiązuje się do wydania, na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.

8.Wykonawca w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego postępowania, udzieli odpowiedzi na zapytania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia oraz w razie potrzeby uzupełni tę dokumentację.

9. Dokumentacja opracowana przez Wykonawcę musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim uzgodnienia.

10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

II. Termin wykonania zamówienia

1.Przekazanie Zamawiającemu koncepcji z wizualizacją do 30 dni od podpisania umowy.

2. Zamówienie należy wykonać w terminie do 30.06.2021r.

III. Opis warunków udziału w postępowaniu

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy złożą w wymaganym terminie ofertę wraz z niezbędnymi dokumentami i załącznikami oraz zaświadczeniami wymienionymi w pkt. IV.

2. Autorzy opracowania muszą posiadać uprawnienia projektowe w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej oraz legitymować się przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

3. Muszą posiadać doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert i wykazać co najmniej dwa prawidłowo wykonane opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kolumbarium z podaniem daty wykonania opracowań oraz podmiotów, na rzecz których zostały wykonane.

IV. Wykaz dokumentów składających się na ofertę

1.Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1.

2. Parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2.

3. Dokumenty potwierdzające, że oferent posiada uprawnienia projektowe w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej.

4. Dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę kolumbarium wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy projekty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – załącznik nr 3.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami

Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00, tel. 84 664 27 35, email: mzd@mzdtomaszow.pl są:

– Radosław Czubek – w sprawie przedmiotu zamówienia,

– Monika Sawiak – w sprawie procedury udzielenia zamówienia.

VI. Termin związania ofertą

Oferent pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert.

VII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym drukowanym w sposób czytelny, na załączonym formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.

2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16.03.2021r., do godz. 10:00 w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Tomaszowie Lubelskim przy ulicy Piotra Ściegiennego 57 w pokoju nr 2 w zamkniętej kopercie z oznaczeniem:

„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ulicy Zamojskiej w Tomaszowie Lubelskim

– nie otwierać przed 16.03.2021r. godz. 10:30”.

3. Termin składania ofert upływa 16.03.2021r. o godz. 10:00.

4. Oferty złożone po tym terminie będą zwrócone bez rozpatrzenia.

5. Oferta złożona osobiście, nadesłana za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca musi być dostarczona do siedziby Zamawiającego do 16.03.2021r. do godz. 10:00.

6. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 16.03.2021r. o godzinie 10:30, w siedzibie Zamawiającego.

7. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do oferty lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.

VIII. Opis sposobu obliczenia ceny

1.Cena oferty musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Cena musi zawierać wszystkie koszty i czynniki niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

3. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy niezbędne do zrealizowania zamówienia.

4. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.

 IX. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował kryterium

1.Przy wyborze najkorzystniej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert:

Cena oferty (C) – waga kryterium – 100% = 100pkt.

Przyjęta metoda przyznania punktów w kryterium za cenę polegać będzie na ocenie każdej oferty według 100 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza czyli najniższa cenowo otrzymuje 100 punktów. Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punktów według wzoru:

Cena oferty najniższej brutto

C = ——————————————– x 100pkt.

Cena oferty badanej brutto

2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert podlegających rozpatrzeniu.

X.  Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy

1.Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty poinformuje Wykonawcę o terminie podpisania umowy.

2. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

XI. Pozostałe informacje

1.Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:

a) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu,

b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny a oferentom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

XII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Tomaszowie Lubelskim, w imieniu którego działa Dyrektor z siedzibą przy ul. Piotra Ściegiennego 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, kontakt: mzd@mzdtomaszow.pl ; msdtomaszowl@post.pl

2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych iod@tomaszow-lubelski.pl, tel. 694 946 319.

3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ulicy Zamojskiej w Tomaszowie Lubelskim”, nr DZ.171.ZAK.4.2021, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

6. Obowiązek podania danych osobowych przez osobę, której bezpośrednio dotyczą, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana – do zawarcia i realizacji umowy. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp.

7. W odniesieniu do tych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8. Osoba, której dane dotyczą posiada:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy taka osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

9. Nie przysługuje osobie, której dane dotyczą:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

XIII. Załączniki

  1. Formularz oferty.
  2. Projekt umowy.
  3. Wykaz wykonanych projektów.
  4. Mapa zasadnicza z proponowanym miejscem usytuowania kolumbarium.

Podpisał:

Dyrektor MZD

mgr inż. Tadeusz Wagner

Załączniki